آزمایشگاه تاو

اشتراک گذاری:

آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

بهترین آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران کدام است؟ لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه دی در شرق و غرب تهران کدامند؟

آزمایشگاه خون تهران شامل بخش هایی است که در آن آزمایش بر روی نمونه های ادرار، مدفوع، خون، زخم، بزاق و غیره انجام می شود.
بخش های مختلف آزمایشگاه تشخیص پزشکی شامل میکروبیولوژی، هماتولوژی، سرولوژی، هورمون شناسی، بیوشیمی، اسپرموگرافی و موارد دیگر می باشد. کسانی که در این آزمایشگاه ها کار می کنند دارای مدرک میکروبیولوژی یا علوم آزمایشگاهی هستند.

مطالب پیشنهادی:

آزمایشگاه پاتوبیولوژی تاو

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

پاتوبیولوژی شاخه ای از آسیب شناسی است که جنبه های بیولوژیکی بیماری را مطالعه می کند در حالی که آسیب شناسی بالینی جنبه های پزشکی یک بیماری را مطالعه می کند.

کلمه آسیب شناسی از دو قسمت پاتو و لوژی تشکیل شده و به معنای آسیب شناسی است. متخصصانی که در این آزمایشگاه کار می کنند پاتولوژیست نامیده می شوند.

علم پاتوبیولوژی به خودی خود از بخشهای مختلفی از جمله سبب شناسی، مورفولوژی، مکانیسم توسعه و اهمیت آن از نظر بالینی تشکیل شده است.
در آزمایشگاه پاتوبیولوژی پس از نمونه برداری و تثبیت نمونه بر روی لام، نمونه زیر میکروسکوپ بررسی می شود. 

برخی کاربردهای آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

  • تشخیص
  • بررسی تومورها
  • تشخیص بیماری های ژنتیکی
  • تشخیص سرطان های ارثی
  • غربالگری بیماری های عفونی و مقاربتی
  • شناسایی خطرات سلامت بدن
  • پیش بینی بیماری

البته این مجموعه در چکاپ سلامت عمومی بدن نیز نقش بسزایی ایفا می کند. یکی از خدمات مجموعه تاو، آزمایش در منزل است که در کوتاه ترین زمان درخواست شما در سایت ثبت و متخصصین برای نمونه گیری به منزل شما می آیند. این خدمات مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

اگر قصد انجام آزمایشات ژنتیک را دارید پیشنهاد می شود از صفحه لیست بهترین آزمایشگاه های ژنتیک غرب تهران دیدن کنید.

اندازه گیری کمی هورمون محرک تیروئید (TSH)

آزمایش TSH اختلالات تیروئیدی مانند کم کاری تیروئید (کمبود هورمون تیروئید)، پرکاری تیروئید (هورمون تیروئید بیش از حد)، سرطان های خاص و مشکلات خود ایمنی را بررسی می کند.
TSH به تیروئید می گوید که هورمون های تیروئیدی را می سازد که برای کنترل بسیاری از عملکردهای بدن از جمله تنفس، ضربان قلب، وزن بدن، دما و سطح انرژی مورد نیاز است. بنابراین نظارت بر سطوح آن بسیار مهم است.

مطالب پیشنهادی:

آنالیز ادرار

آزمایش ادرار مجموعه ای از آزمایشات بر روی نمونه ادرار است که به دنبال کشف طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله بیماری های کبدی یا کلیوی، دیابت و غیره است.
با این آزمایش یا آنچه که کشت ادرار نامیده می شود، می توان عفونت ادراری را نیز تشخیص داد.

آزمایشگاه ژنتیک

در آزمایشگاه ژنتیک با استفاده از روش‌های مولکولی مانند PCR و انواع و کاریوتایپ‌های آن، به مطالعه، تشخیص و یا تعیین احتمال یک بیماری ژنتیکی در نسل بعدی خانواده می‌پردازند.
این روش ها بسیار دقیق و در عین حال گران هستند. در کنار این آزمایشات معمولاً مشاوره ژنتیک به خصوص در موارد قبل از بارداری انجام می شود.

ویژگی های بهترین آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه دی در شرق و غرب تهران

  • طیف وسیعی از آزمایشات را انجام دهید
  • دقت و صحت نتیجه آزمایش
  • محیطی مناسب و آرامش بخش در داخل آزمایشگاه
  • پاسخ تست ها را در کمترین زمان ممکن ارائه دهید
  • نحوه برخورد کارکنان آزمایشگاه، کارکنان و پذیرش با بازدیدکنندگان
  • محل آزمایشگاه که بهتر است نزدیک مطب ها یا بیمارستان ها باشد.
  • آزمایشگاه تاو بهترین آزمایشگاه برای انواع تست و نمونه برداری در تهران می باشد

معتبرترین آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه دی در شرق و غرب تهران

آزمایشگاه تاو یکی از بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه های پزشکی در تهران می باشد. این مرکز خدمات خود را در زمینه پزشکی بالینی و آزمایشگاه پاتوبیلوژی ارائه می دهد.

همچنین این آزمایشگاه دارای بخش های پذیرش، نمونه برداری، پاسخ، بیوشیمی، آماده سازی نمونه، هماتولوژی، بیولوژی مولکولی، الکتروفورز، هورمون شناسی، انگل شناسی، باکتریولوژی، قارچ شناسی، آنالیز ادرار، ایمونولوژی، سرولوژی، پاتولوژی، سیتولوژی، تضمین کیفیت و فناوری اطلاعات می باشد.

بیمه دی

بیمه دی یکی از مجموعه های بزرگی است که با مراکز درمانی بسیاری در شهرهای مختلف ایران همکاری می کند. این طیف گسترده خدمات به دارندگان این بیمه امکان دسترسی به خدمات درمانی مورد نیاز خود را در تمامی شهرها و استان های بزرگ می دهد.

مراکز طرف قرارداد بیمه دی در تهران

بسیاری از مردم تهران را بهترین مکان برای دریافت خدمات مختلف می دانند. شاید به همین دلیل است که جمعیت تهران هر روز در حال افزایش است. بسیاری از افرادی که در شهرستان ها زندگی می کنند با توجه به حضور پزشکان متخصص در تهران، حاضرند برای دریافت خدمات بهتر به این شهر سفر کنند. اگرچه راه درازی در پیش دارند.

در آزمایشگاه پاتوبیولوژی تاو، آزمایشات بسیار مهمی برای کمک به تشخیص بیماری انجام می شود. برخی از معاینات انجام شده در این مراکز شامل پاتولوژی شامل بافت شناسی، سیتولوژی و آسیب شناسی پزشکی قانونی، آسیب شناسی بالینی، بیوشیمی، هماتولوژی، ایمونولوژی، میکروبیولوژی، هورمون شناسی و … می باشد. لیست بهترین آزمایشگاه های پاتوبیولوژی که با بیمه دی قرارداد دارند در زیر آمده است .

مدارک مورد نیاز در آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه دی در شرق و غرب تهران

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه دی در شرق و غرب تهران

آزمایشگاه تاو ، طرف قرارداد با بیمه دی در تهران به اطلاع مشتریان محترمی که دارای بیمه دی می باشند و قصد انجام کارهای آزمایشی خود را دارند می رساند این آزمایشگاه با بهره گیری از تجهیزات استاندارد و به روز و متخصصین مجرب به صورت تمام وقت و شبانه روزی در تمامی روزهای سال از جمله روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات هر چه بیشتر می باشد.

این آزمایشگاه با بیش از 30 سال سابقه و با دقت بسیار بالا در نمونه برداری و بررسی نمونه ها و همچنین با پاسخگویی بسیار سریع، همواره سعی در ارائه بهترین کیفیت به مشتریان عزیز تهرانی و یا مسافران محترم تهران داشته و همواره یکی از با کیفیت ترین آزمایشگاه های تهران محسوب می شود.

مشتریان گرامی که قصد استفاده از بیمه دی در امور آزمایشگاهی خود را دارند با همراه داشتن دفترچه بیمه خود که حاوی مهر و نسخه پزشک می باشد به راحتی و به موقع و با خیالی آسوده می توانند آزمایشات مورد نیاز خود را انجام دهند.

سخن نهایی درباره آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

بهترین آزمایشگاه آزمایشگاهی است که دارای امکانات، تجهیزات مدرن و فضای آزمایشگاهی وسیع تری است و در این آزمایشگاه در هر بخش، کارشناسان آزمایشات مختلفی را انجام می دهند.

آزمایشگاه پزشکی تاو  یکی از اولین آزمایشگاه های ایران با هدف ارتقای سطح سلامت و بهداشت شهروندان محترم می باشد. یکی از خدمات این مجموعه که بهترین آزمایشگاه سعادت آباد است چکاپ سلامت کشور است که برای سازمان ها وادارات در نظر گرفته شده است. این خدمات با چکاپ منظم کارکنان این مجموعه ها و سازمان ها همراه است.

مطالب پیشنهادی:

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس مستقیم و مشاوره رایگان