آزمایشگاه تاو

اشتراک گذاری:

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه Sos در تهران

بهترین آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه Sos در تهران کدام است؟ بهترین آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه Sos در شرق و غرب تهران چه ویژگی هایی دارند؟

مجموعه تاو با بهره گیری از مجهزترین و مدرن ترین تجهیزات، از پیشرفته ترین آزمایشگاه خون تهران طرف قرارداد بیمه SOS  می باشد. این آزمایشگاه با انجام کلیه آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی و تست های پاتولوژی برای رفاه حال بیمه شدگان امکان آزمایش در منزل  را چه در محل کار و چه در منزل ارائه می دهد.

افرادی که به دلیل کهولت سن یا بیماری نمی توانند شخصاً به آزمایشگاه مراجعه کنند، می توانند این نوع خدمات را دریافت کنند.
کیفیت و دقت آزمایشات در آزمایشگاه تاو علاوه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و عملکرد کارشناسان حرفه ای در بخش آزمایشگاه، قطعا مرهون اعتماد و وفاداری شما مشتریان گرامی به عنوان بهترین آزمایشگاه سعادت آباد تهران می باشد.

مطالب پیشنهادی :

10 آزمایش خون ضروری

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه Sos در غرب و شرق تهران

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه Sos در غرب و شرق تهران

 

1) CBC (شمارش کامل خون) در آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه  Sos در غرب تهران

شمارش کامل خون (CBC) یکی از رایج ترین آزمایشات آزمایشگاه تاو است. سلول های خونی شما می توانند چیزهای زیادی در مورد سلامتی به شما بگویند. CBC به شما و پزشکتان اجازه می دهد از مشکلات ناشی از عفونت یا التهاب مطلع شوید.

همچنین نشان می دهد که رژیم غذایی شما نامتعادل است. هنگامی که شما فاقد برخی ریزمغذی ها هستید، بدن شما قادر به تولید سلول های خونی به طور طبیعی نیست.

درصد مقادیر CBC در بدن بسیار مهم است، زیرا تأثیر بسزایی در کیفیت زندگی و طول عمر شما دارد. به عنوان مثال، سطح پایین هموگلوبین می تواند باعث احساس خستگی و کمبود انرژی شود، در حالی که تعداد کم گلبول های سفید خون می تواند شما را به یک هدف آسان برای عفونت تبدیل کند.

2) CMP (پانل متابولیک کامل) در آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه  Sos در شرق تهران

CMP (پانل متابولیک کامل) در آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه  Sos در شرق تهران 

پانل جامع متابولیک (CMP) مجموعه ای از آزمایشات خون است که به شما و پزشکتان این امکان را می دهد که بدانید کبد و کلیه های شما چقدر سالم هستند. همچنین به شما در مورد اختلال در سطح قند خون، سطح پروتئین و تعادل کلی اسید و باز در بدن هشدار می دهد.

CMP شامل 14 نشانگر زیستی است: گلوکز، کلسیم، آلبومین، پروتئین، سدیم، پتاسیم، کلرید، بی کربنات (دی اکسید کربن)، AST، ALT، ALP، بیلی روبین، BUN (اوره) و کراتینین.

3) پنل لیپید (کلسترول و تری گلیسیرید)

پنل لیپید، سطح کلسترول و تری گلیسیرید شما را اندازه گیری می گیرد. این مورد به شدت با بیماری قلبی مرتبط است. برای اکثر افراد، انجام این آزمایش روشی بسیار عالی برای شروع مراقبت از سلامت قلب می باشد!

4) HbA1c در آزمایشگاه تاو طرف قرارداد بیمه SOS

این آزمایش میزان قند خون فعلی شما را نشان می دهد. HbA1c میانگین قند خون شما را در 3 ماه گذشته نشان می دهد. اگر از سلامت خوبی برخوردار هستید، باید حداقل یک بار در سال آن را بررسی کنید، در حالی که افراد مبتلا به دیابت باید آن را 4 بار در سال انجام دهند.

علاوه بر اینکه یک عامل خطر برای دیابت است، سطوح بالای HbA1c (حتی اگر هنوز در محدوده طبیعی باشد) می تواند خطر بیماری قلبی و مرگ را افزایش دهد. این یکی از آن معیارهایی است که شما قطعاً می خواهید در محدوده بهینه نگه دارید.

5) hs-CRP

پروتئین واکنشی C (CRP) پروتئینی است که با باکتری ها و ویروس ها مبارزه می کند و در پاسخ به عفونت افزایش می یابد. اما در پاسخ به استرس مزمن نیز افزایش می یابد. اگر اضافه وزن دارید، فشار خون بالا دارید، دیابت دارید، سیگار می کشید، بیماری پریودنتال (لثه) دارید، ورزش نمی کنید یا تحت استرس عاطفی هستید، سطح CRP شما بالاتر خواهد بود.

CRP همچنین می تواند به پیش بینی خطر بیماری قلبی کمک کند. هنگامی که سطح CRP و کلسترول بالا باشد، خطر کلی بیماری قلبی شما می تواند تا 9 برابر افزایش یابد! خبر خوب این است که کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا سطح CRP خود را پایین بیاورید.

6) آزمایش هیدروکسی ویتامین (D)

چرا سطح ویتامین D خود را آزمایش کنید؟ زیرا کمبود ویتامین D یکی از شایع ترین کمبودهای تغذیه ای در جهان است و بسیار شایع است. اگر سبک زندگی سالمی را دنبال نمی کنید یا از بیماری‌های مزمن رنج می‌برید، ویتامین D شما ممکن است کم شود.

آیا از خستگی، کمردرد، دردهای عضلانی، مشکلات گوارشی، چاقی، نوسانات خلقی و ضعف ایمنی رنج می برید؟ اینها همه علائم کمبود ویتامین D هستند.

شما می توانید ویتامین D را از نور خورشید، برخی غذاها یا مکمل ها دریافت کنید. اما در مصرف مکمل ها مراقب باشید، زیرا مصرف بیش از حد آن می تواند منجر به مسمومیت با ویتامین D شود.به این دلایل، همیشه باید قبل از مصرف هر مکملی با پزشک خود مشورت کنید.

7) آهن/فریتین در آزمایشگاه تاو طرف قرارداد بیمه SOS

کمبود آهن یکی دیگر از کمبودهای رایج تغذیه ای و عامل اصلی کم خونی است. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی و CDC، کمبود آهن 60 تا 80 درصد از جمعیت جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. از سوی دیگر، برخی بیماری‌های مزمن می‌توانند منجر به افزایش آهن شوند که برای بدن ما بسیار سمی است.

8) GGT در آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه SOS

GGT آنزیمی است که پزشکان اغلب از آن برای ارزیابی عملکرد کبد در استفاده می کنند. تحقیقات نشان داده است که GGT بالاتر از محدوده طبیعی، با افزایش خطر ابتلا به دیابت و بیماری قلبی و کلیوی مرتبط است. بنابراین ایده خوبی است که هر از گاهی سطح این آنزیم را طی یک آزمایش در آزمایشگاه تاو بررسی کنید.

9) اسید اوریک

اسید اوریک عنصر مهم در بدن است. اسید اوریک بیش از حد باعث ایجاد سنگ کلیه و نقرس می شود و می تواند خطر بیماری قلبی و دیابت را افزایش دهد.

با اینحال اسید اوریک یک آنتی اکسیدان طبیعی است که تا 60 درصد از ظرفیت آنتی اکسیدانی خون را تشکیل می دهد. به علاوه، مطالعات نشان می دهد که می تواند از مغز در برابر بیماری هایی مانند آلزایمر و پارکینسون محافظت کند. به همین دلیل است که لازم است اسید اوریک را در محدوده بهینه نگه دارید.

10) آزمایش هورمون های تیروئیدی (TSH)

هورمون های تیروئید میزان متابولیسم شما را کنترل می کنند. آنها بر سطح کلسترول و حساسیت به انسولین شما تأثیر می گذارند. تیروئید کم کار یا پرکار می تواند مشکلاتی در وزن، سطح انرژی و خلق و خوی ایجاد کند.

TSH یکی از رایج ترین نشانگرهای آزمایش شده برای عملکرد تیروئید است. سطح TSH بالاتر از حد طبیعی می تواند به معنای کم کاری تیروئید شما باشد. در حالی که سطح پایین تر از حد طبیعی می تواند به معنای پرکاری آن باشد.

مطالب پیشنهادی:

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس مستقیم و مشاوره رایگان