آزمایشگاه تاو

اشتراک گذاری:

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه ملت در تهران

بهترین آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه ملت در تهران کدام است؟ مناسب ترین آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه ملت در غرب و شرق تهران کجاست؟

 

این مرکز یکی از مراکز پیشرفته و مدرن با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به کارکنان محترم بانک ملت می باشد. در این راستا کارکنان محترم بانک ملت می توانند با مراجعه به آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه بانک ملت از کلیه خدمات این مجموعه بهره مند شوند و آزمایشات پزشک خود را طبق نسخه انجام دهند.

امید است بتوانیم خدمات مناسبی را به عنوان بهترین آزمایشگاه سعادت آباد به مشتریان محترم تحت پوشش بیمه بانک ملت کشورمان ارائه نماییم.

مطالب پیشنهادی:

ویژگی های آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه ملت تهران

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه ملت در شرق و غرب تهران

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه ملت در شرق و غرب تهران

آزمایشگاه تاو مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی از جمله بیمه ملت می باشد. این آزمایشگاه با امکان دسترسی به کاور لتر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما بیمه شدگان محترم ملت می شود. (معرفی نامه ها به صورت آنلاین از کارکنان آزمایشگاه دریافت می شود)

همچنین خدمات 24 ساعته، تعطیلات رسمی و جمعه های آزمایشگاهی این مرکز درمانی را به بهترین گزینه برای کار و استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای کارکنان بانک ملت تبدیل کرده است.

  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز و به روز با اخرین تکنولوژی روز دنیا
  • دقت و کیفیت بالای آزمایش ها
  • پذیرش و انجام آزمایش ها در کمترین زمان ممکن
  • دسترسی به معرفی نامه آنلاین
  • انجام کلیه آزمایش های تخصصی و فوق تخصصی
  • طرف قرارداد با تمام بیمه های پایه و بیمه تکمیلی

برخورداری از کادری مجرب و متخصص در مدیریت آزمایشگاه و امکانات پیشرفته استاندارد اروپایی، ما را بر آن داشت تا به آزمایشگاهی قراردادی با بیمه بانک ملت تبدیل شویم و در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان باشیم.

لذا مفتخریم که شما زحمتکشان یکی از بزرگترین بانک های کشور بهترین آزمایشگاه سعادت آباد تهران را برای انجام آزمایشات خود انتخاب نموده و علاوه بر بهره مندی از آزمایش های دقیق انجام شده شما ما را به ارائه خدمات شبانه روزی تشویق کرده اید آماده باشید و سایر خدمات آزمایشگاهی این آزمایشگاه را به یکی از بهترین و مجهزترین آزمایشگاه ها تبدیل کرده است. تمامی اعضای خانواده آزمایشگاه تاو از حسن انتخاب و اعتماد شما به آزمایشگاه تاو سپاسگزاریم.

خدمات بیمه

بیمه درمان تکمیلی ملت یکی از مطمئن ترین بیمه های موجود در حال حاضر است که می توان آن را به صورت تکی، خانوادگی یا گروهی خریداری کرد. بیمه ملت در قالب بیمه جامع درمان و بیمه تکمیلی درمان به مردم خدمات ارائه می دهد که استفاده از آن نیازمند بیمه پایه است. نحوه خرید این بیمه به دو صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است.

همچنین این بیمه در حال حاضر با 90 بیمارستان و 94 مرکز دندانپزشکی در تهران قرارداد دارد. همچنین 45 آزمایشگاه و 5 داروخانه در تهران آماده ارائه خدمات به مردم هستند که آزمایشگاه تاو یکی از مجهزترین این آزمایشگاه ها می باشد.

شیوع بیماری های مختلف از جمله بیماری های همه گیر مانند کرونا می تواند هزینه های نامطلوبی را بر همه افراد جامعه تحمیل کند. استفاده از بیمه سلامت به ویژه بیمه تکمیلی در هنگام بروز بیماری باعث آرامش خاطر افراد و کاهش هزینه های درمان انواع بیماری ها می شود.

بیمه درمان تکمیلی ملت با سهم 13 درصدی از کل فروش بیمه نامه یکی از پرطرفدارترین بیمه ها با پوشش درمانی خوب محسوب می شود. این بیمه خدمات خود را به صورت انفرادی، خانوادگی و گروهی ارائه می کند و هزینه های درمان را تا حد زیادی به مشمولان بیمه بازپرداخت می کند. برای پوشش خانوادگی و گروهی باید شرایط اخذ بیمه، پوشش های مختلف و مراکز مورد تایید را بدانید.

برای آشنایی با شرایط و ضوابط استفاده از خدمات درمانی ملت برای افراد تحت پوشش این بیمه؛ با همراه داشتن کد ملی و کارت شناسایی خود به مراکز طرف قرار داد این بیمه مراجعه و از خدمات آن ها با کمترین هزینه بهره مند شوید.

 

خدمات آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه ملت در شرق و غرب تهران

آزمایشگاه تاو یکی از بهترین آزمایشگاه های واقع در استان تهران است. این مجموعه با عقد قرارداد با شرکت های مختلف بیمه از جمله بانک ملت آماده ارائه خدمات به کارکنان و بیمه شدگان محترم بانک ملت می باشد.

  • این آزمایشگاه دارای دپارتمان های تخصصی بسیار پیشرفته می باشد که آماده ارائه کلیه خدمات به بیمه شدگان بانک ملت می باشد.
  • علاوه بر این، آزمایشگاه دارای محیطی مساعد برای ارائه خدمات به بیماران است.
  • این آزمایشگاه از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا با بالاترین استانداردهای ممکن و کادری مجرب، متخصص و توانمند بهره می برد.

دسترسی بسیار مناسب و امکانات داخلی آزمایشگاه، این آزمایشگاه را به یکی از بهترین آزمایشگاه های استان تهران تبدیل کرده است.

مدارک مورد نیاز جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیمه شدگان بانک ملت

اصل نسخه پزشک ( سربرگ نسخه پزشک، مهر، کپی کارت ملی یا شناسنامه) جهت استفاده از خدمات بیمه ای لازم است. همچنین در صورت همراه نداشتن این موارد لازم است که مراجع احراز هویت شود.

فرانشیز 

در زمان پذیرش، اگر آزمایشی خارج از تعهد بود (یعنی در صفحه پذیرش آزمایش که وارد می‌کنید، کادر اطراف کد آزمایش قرمز می‌شود)، در این صورت، بیمار باید هزینه را پرداخت کند.

هزینه آزمایش در صورتی که بیمار بیمه تکمیلی داشته باشد؛ به اینصورت است که باید فرانشیز از بیمار دریافت شود. برای این منظور وارد سایت بیمه تکمیلی می شوید و کد ملی فرد را وارد می کنید و سیستم مبلغی را که بیمار باید پرداخت کند را محاسبه می کند.

 

آزمایش در منزل آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه  ملت در غرب تهران

آزمایش در منزل آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه  ملت در غرب تهران

آزمایش در منزل آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه  ملت در غرب تهران

با استفاده از سرویس آزمایش در منزل تاو، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه ندارید. این مجموعه با آزمایشگاه های معتبر همکاری می کند. همچنین باید بدانید که خدمات آزمایشگاهی تاو تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی می باشد.

چکاپ سلامت کشوری یکی دیگر از مواردی است که آزمایشگاه تاو به عنوان بهترین آزمایشگاه خون تهران مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات برای کارمندان وکارکنانی است که در سازمان ها و ادارات فعالیت می کنند و به طور منظم زیرنظر آزمایشات و چکاپ های سلامت قرار می گیرند تا سلامت آنان تضمین شود.

مطالب پیشنهادی:

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس مستقیم و مشاوره رایگان