آزمایشگاه تاو

اشتراک گذاری:

آزمایشگاه طرف قرارداد بانک صادرات تهران

آزمایشگاه تاو یکی از آزمایشگاه طرف قرارداد بانک صادرات تهران می باشد. در واقع این مجموعه از جمله آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه  صادرات در شرق و غرب تهران است که همراه با کادری مجرب، متعهد، متخصص و مجرب در تمامی مراحل آزمایش و بخش های هماتولوژی، میکروب، هورمون، ادرار، انعقاد، بخش کرونا و … طی قراردادی با بیمه بانک صادرات به مشتریان عزیز خدمات رسانی می کند.

این مجموعه در عین حال با استفاده از بهترین کیفیت تجهیزات آزمایشگاهی معتبرترین نتایج را به بیمه شدگان بانک صادرات ارائه می کند. در تمامی روزهای سال از جمله روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی می باشد.

لازم به ذکر است کارکنان بانک صادرات که تحت پوشش بیمه این بانک هستند و قصد انجام آزمایشات خود را با استفاده از دفترچه بیمه دارند. می توانند با مراجعه به این مرکز که بهترین آزمایشگاه سعادت آباد است و قانوناً تحت پوشش بیمه بانک صادرات و سایر بیمه ها می باشد. آزمایشات خود را در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای سال از جمله روزهای تعطیل انجام دهند. علاوه بر این مجموعه تاو خدمات پایش سلامت کشوری را نیز ارائه می دهد.

مطالب پیشنهادی:

آزمایشگاه های طرف قرارداد بانک صادرات در غرب و شرق تهران

<yoastmark class=

آزمایشگاه تاو به عنوان پیشرفته ترین مرکز طرف قرارداد بیمه صادرات تهران، همواره با به کارگیری دقت کافی در تمامی مراحل آزمایشات، سعی در ارائه مطمئن ترین نتایج در کلیه آزمایشات را دارد. یکی دیگر از خدمات آن رسیدگی به امور مشتریان به صورت 24 ساعته است. ضمناً قیمت کلیه آزمایشات بر اساس تعرفه مصوب وزارت بهداشت می باشد.

یکی از متداول ترین سوالاتی که مشتریان عزیز هنگام پذیرش و قبل از انجام تست های خود از خود می پرسند قیمت آزمایش های تحت پوشش بیمه است.

در پاسخ به این سوال باید دانست که سیستم ثبت نام و پذیرش این مرکز توسط نرم افزاری انجام می شود که اکثریت مراکز آزمایشگاهی از آن استفاده می کنند.

همچنین شرکت های بیمه و سازمان ها در مورد نرخ خود و آزمایش های تحت پوشش نرم افزار نرخ تعیین می کنند. پس از طی مراحل لازم در نرم افزار ثبت می شوند. همچنین دسترسی به قیمت تنها پس از پذیرش مشتریان محترم قابل مشاهده است.

آزمایشگاه تاو تهران تحت قرارداد بیمه بانک صادرات کاملا قانونی و با کادری مجرب، متعهد، متخصص و مجرب در کلیه مراحل و بخش های هماتولوژی، میکروب، هورمونی، سرولوژی، ادرار، انعقاد، خدمات کرونا و … می باشد.

ویژگی های بهترین آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه صادرات در تهران

با توجه به اینکه روش اصلی تشخیص انواع بیماری ها از طریق آزمایشات تجویزی است، انجام این آزمایشات در بهترین آزمایشگاه ها بسیار حائز اهمیت است.

از این رو در ادامه برخی از ویژگی های بهترین آزمایشگاه تهران را به شما می گوییم تا با دیدی باز به آزمایشگاه مورد نظر مراجعه کنید. در طول تست های خود مشکلی ایجاد نکنید. برخی از ویژگی های بهترین آزمایشگاه طرف قرارداد بانک صادرات تهران شامل موارد زیر است:

یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب آزمایشگاه در تهران، برخورداری از کارشناسان خبره، مجرب و با تجربه است تا هیچ وقفه ای در روند تست ایجاد نشود.

سابقه کاری آزمایشگاه نیز یکی دیگر از ویژگی های بهترین لابراتوار است. زیرا افراد زیادی هستند که اولویت اصلی آنها در انتخاب آزمایشگاه سابقه بالای و درخشان آزمایشگاه است.

استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین روش ها برای انجام آزمایش ها بسیار مهم است. زیرا علم پزشکی دائما در حال پیشرفت است و لازم است بهترین آزمایشگاه تهران از جدیدترین روش ها و روش ها برای ارائه خدمات و انجام آزمایش ها استفاده کند.

موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و تقریباً در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن با تمام وسایل حمل و نقل امکان پذیر است.

همچنین از دیگر مزایای یک آزمایشگاه خوب این است که با اکثر یا همه بیمه ها قرارداد دارد و به همین دلیل در هزینه ها به مشتریان کمک می کند. از اینرو مشتریان می توانند بدون نگرانی از هزینه آزمایش خود به بهترین آزمایشگاه در سعادت آباد تهران مراجعه کنند.

همچنین تجهیزات، دستگاه ها و ابزار مدرن از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد یک مجموعه خوب است که آزمایشگاه تاو از این مزیت برخوردار است.

مطالب پیشنهادی:

انواع آزمایش خون

 

آزمایش خون

آزمایش خون

  • تست CBC: تست CBC یکی از مهم ترین تست هایی است که متخصصان پزشکی همواره برای تشخیص بیماری ها از آن استفاده می کنند. در این آزمایش سلول های خونی شمارش می شود. با تجزیه و تحلیل آن بسیاری از مشکلات خونی، بیماری های خونی و عفونت ها مشخص می شود.
  • آزمایش‌های بیوشیمیایی: آزمایش‌های بیوشیمیایی شامل آزمایش‌های مربوط به خوناست. مانند قند خون ناشتا، آزمایش چربی خون، آزمایش آنزیم‌های کبدی و همچنین الکترولیت‌های بدن و همچنین آزمایش‌های مربوط به کلیه است.
  • تست های هورمونی : این نوع تست ها کاملا تخصصی هستند و با توجه به جنسیت و سن افراد متفاوت هستند. بنابراین، اگر خانمی برای پریودهای نامنظم یا سایر مشکلات قاعدگی نیاز به آزمایش آزمایشگاهی دارد. باید از تست های FSH، AMH، LH و پرولاکتین استفاده کند. اگر مردی نیاز به آزمایشات آزمایشگاهی برای پروستات دارد، باید آزمایش PSA پروستات و PSA رایگان را نیز انجام دهد. نکته قابل توجه دیگر در مورد آزمایش هورمونی این است که آزمایش تیروئید نیز در دسته آزمایشات هورمونی قرار می گیرد. آزمایش‌های تیروئید شامل آزمایش‌های T4، T3 و TSH است.
  • آزمایش ویتامین: آزمایش ویتامین: یکی از مهم ترین ویتامین هایی که اکثر پزشکان ابتدا مقدار آن را بررسی می کنند، ویتامین D3 است.

سخن نهایی درباره آزمایشگاه طرف قرارداد بانک صادرات تهران

یکی از خدمات مجموعه تاو آزمایش خون در منزل تهران است. در این روش بدون نیاز به مراجعه حضوری و تحمل ترافیک و هزینه اسنپ در کمترین زمان مورد آزمایش قرار می گیرید. سپس بعد از گذشت زمان اندکی در کوتاه ترین زمان نتایج آن را به شکل آنلاین یا حضوری دریافت می کنید.

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید کمال تشکر را داریم،  در این مطلب سعی کردیم بهترین آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه صادرات تهران را به شما معرفی کنیم و امیدواریم که اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشاوره با شماره های ذکر شده در این مقاله تماس حاصل فرمایید.

مطالب پیشنهادی:

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس مستقیم و مشاوره رایگان