آزمایشگاه تاو

اشتراک گذاری:

آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه تجارت نو در تهران

بهترین آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه تجارت نو در تهران کدامند؟ بهترین آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه تجارت نو در شرق و غرب تهران  چه ویژگی هایی دارند؟ یکی از بهترین آزمایشگاه های خون تهران آزمایشگاه تاو می باشد. این مجموعه طی قراردادی با شرکت های مختلف بیمه از جمله بیمه تجارت نو آماده ارائه خدمات به کارکنان و بیمه شدگان محترم تجارت نو و پایش سلامت می باشد.

مطالب پیشنهادی:

 

خدمات آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه تجارت نو در غرب و شرق تهران

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه تجارت نو در تهران

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه تجارت نو در تهران

کارمندانی که تحت پوشش بیمه تجارت نو هستند و قصد انجام آزمایشات خود را دارند می توانند با این مرکز که از نظر قانونی تحت پوشش بیمه تجارت نو و سایر بیمه ها می باشد تماس حاصل نمایند. لطفا جهت انجام آزمایشات خود در ساعات کاری ذکر شده با آزمایشگاه تاو تماس حاصل فرمایید.

این آزمایشگاه دارای پیشرفته ترین تجهیزات مدرن است. همچنین آزمایشگاه تاو همواره سعی می کند با اعمال دقت کافی در تمامی مراحل آزمایش، مطمئن ترین و دقیق ترین نتایج را ارائه دهد.

مشتریان محترم به یاد داشته باشند در صورت تمایل به استفاده از بیمه نامه مذکور همراه داشتن مدارک شناسایی و دفترچه بیمه حاوی نسخه پزشک و مهر الزامی می باشد. ضمناً قیمت کلیه آزمایشات بر اساس تعرفه مصوب وزارت بهداشت می باشد.

 

برخی سوالات رایج درباره آزمایشگاه تاو واقع در سعادت آباد

یکی از رایج ترین سوالاتی که مراجعین عزیز در هنگام پذیرش و قبل از انجام آزمایش می پرسند؛ هزینه آزمایشات تحت پوشش بیمه چقدر است؟ در پاسخ باید بدانید که سامانه ثبت نام و پذیرش آزمایشگاه از طریق نرم افزاری که اکثر مراکز آزمایشگاهی از آن استفاده می کنند انجام می شود.

علاوه بر این، شرکت‌های بیمه، نرخ‌ها و آزمایشهای تحت پوشش بیمه را به اشتراک می‌گذارند. در ادامه نوع و تعداد آزمایشات انجام شده در سیستم ثبت و قیمت خدمات با توجه به آن ها به شما ارائه می شود. 

آزمایشگاه تاو دارای دپارتمان های تخصصی بسیار پیشرفته بوده و آماده ارائه کلیه خدمات به بیمه شدگان بیمه تجارت نوین می باشد. همچنین وجود آزمایشگاه محیطی مناسب برای ارائه خدمات به بیماران است.

این آزمایشگاه دارای تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و پیشرفته می باشد. از بالاترین استانداردهای ممکن و کادری مجرب، متخصص و آموزش دیده بهره می برد. دسترسی بسیار مناسب و امکانات داخلی آزمایشگاه، این آزمایشگاه را به یکی از بهترین آزمایشگاه های استان تهران تبدیل کرده است.

بیمه شدگان می توانند  با تماس با این مرکز طرف قرارداد با بیمه تجارت نو همه روزه هفته از خدمات آزمایشگاهی آن بهره مند شوند و با حضور سامانه آنلاین در زمان و هزینه خدمات پذیرش و مداخله صرفه جویی کنند.

مدارک مورد نیاز برای آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه  تجارت نو در غرب تهران  

برای برخورداری از خدمات بیمه ای آزمایشگاه افراد تحت پوشش می توانند با در دست داشتن مدارک لازم در آزمایشگاه حضور پیدا کنند.

مدارک مورد نیاز شامل؛ بیمه، اصل نسخه پزشک، کپی کارت ملی یا شناسنامه می باشد همچنین در صورت همراه نداشتن شناسنامه و کارت ملی با احراز هویت می توانید از پوشش بیمه خود بهره مند شوید.

آزمایش های خارج از تعهد بیمه

در حین پذیرش، اگر آزمایشی خارج از تعهد بیمه باشد، در این صورت بیمار باید هزینه را بپردازد. همچنین اگر بیمار بیمه تکمیلی داشته باشد باید فرانشیز را از بیمار دریافت کنیم.

آزمایش غیر تعهدی: شامل آزمایشاتی می شود که بیمه پایه به دو دلیل آن را پوشش نمی دهد: یا مبلغ آزمایش بالاست یا آزمایش به معنای چکاپ سلامت است، مانند پاپ اسمیر، غربالگری. ، آسیب شناسی و غیره، زیرا یک فرد در حال حاضر این آزمایشات خاص را انجام می دهد.

فرانشیز

اصطلاح فرانشیز بیانگر میزان خسارتی است که به عهده بیمه گذار است و بیمه گر در قبال او تعهدی ندارد. این بخشی از خسارتی است که شرکت بیمه آن را جبران نمی کند. این خسارات همچنان بر عهده بیمه گذار است. و این آزمایش مشمول بیمه پایه نمی باشد بسته به فرانشیز که بیمار در قرارداد با بیمه تکمیلی خود دارد باید مابه التفاوت بیمه را پرداخت کند.

با افزایش آگاهی عمومی از نقش و اهمیت آزمایشگاه‌ها در داشتن نسلی سالم‌تر، اکنون افراد بیشتری از خدمات این مراکز برای بررسی خطر ابتلای خود یا فرزندانشان به بیماری‌های مختلف و پیشگیری از آن ها استفاده می‌کنند. همچنین افراد تحت پوشش بیمه می توانند با مناسب ترین قیمت از خدمات سلامت مجموعه تاو بهره مند شوند.

آزمایش در منزل در آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه تجارت نو در شرق تهران 

یکی از بهترین آزمایشگاه های ایران در استان تهران، آزمایشگاه تاو، مجموعه طرف قرارداد با بیمه تجارت نو است که در سعادت آباد تهران است که کلیه آزمایشات و بررسی های تخصصی از جمله آزمایش خون در منزل تهران انجام می دهد تا بتوانید بدون صرف وقت و مراجعه حضوری به چکاپ سلامت خود بپردازید.

همچنین از دیگر خدمات این مجموعه می توان به چکاپ سلامت کشوری اشاره کرد که خدماتیست که برای ادارات مراکز دیگر ارائه می شود تا کارمندان آن ها به طور مرتب امکان بررسی و تست سلامت داشته باشند.

ویژگی های یک آزمایشگاه خوب طرف قرارداد بیمه تجارت نو تهران

<yoastmark class=

برخی از ویژگی های یک آزمایشگاه خوب طرف قرارداد با تجارت نو در ادامه مقاله ذکر شده است؛

  • برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته و به روز که متناسب با تکنولوژی امروزی پزشکی باشد.
  • برخورداری از سطح کیفیت بالا در عملکرد و رضایت مراجعین
  • تحویل نتایج آزمایش ها در زمانی کوتاه به مراجع
  • دقت بالا در نتایج با وجود سرعت بالا
  • دارای تائیدیه های بین المللی
  • وجود متخصصین و کارشناسان حرفه ای در آزمایشگاه
  • رعایت نکات بهداشتی درمانی در محوطه آزمایشگاه
  • برخورد محترمانه و حرفه ای کارکنان
  • خدمات آزمایش در منزل برای سهولت افراد مسن و یا شاغلین و…

مجموعه آزمایشگاه تاو مفتخر است با ارائه خدمات سلامت محور به مردم عزیز و برخورداری از بالاترین سطح کیفی آزمایش در منزل، به شکل حضوری و همچنین در قالب چکاپ سلامت کشوری به مشتریان خود ارائه دهد.

شما عزیزان می توانیذ برای اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت آزمایش با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و یا حضوری مراجعه نمایید.

مطالب پیشنهادی:

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس مستقیم و مشاوره رایگان