آزمایشگاه تاو

اشتراک گذاری:

آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

بهترین آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران کدام است؟ خدمات بهترین آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه البرز در شرق و غرب تهران چیست؟

 آزمایشگاه تاو، بهترین آزمایشگاه خون تهران طرف قرارداد با بیمه البرز و بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه البرز که دارای پیشرفته ترین دستگاه های تشخیصی مورد استفاده در اروپا و آمریکا به صورت (ECL) و همچنین تجهیزات تمام اتوماتیک می باشد تا فرآیند اجرای آزمایش با نهایت ظرافت و دقت انجام شود.

بررسی کیفیت آزمایشگاه تاو در تهران زیر نظر کارشناسان زبده می باشد. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات دقیق، با کیفیت و پاسخگو به شما بیمه شدگان می باشد.

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه البرز مفتخر است که می تواند به تمامی خانواده ها و افراد طرف قرارداد با بیمه البرز از تمامی مناطق تهران خدمات ارائه دهد.

این مجموعه به عنوان بهترین آزمایشگاه سعادت آباد همچنین در هر مرحله از مراحل ثبت درخواست آزمایش شما (پذیرش، نمونه برداری، پرداخت) از طریق دستگاه ثبت رضایت با شما عزیزان ارتباط برقرار می کند. مشتری مداری فقط یک شعار نیست. هدف ما جلب رضایت شماست.

مطالب پیشنهادی :

انواع آزمایشات در آزمایشگاه طرف قرار داد با بیمه البرز در شرق و غرب تهران

آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

آزمایش خون کامل

این آزمایش با نام CBC نیز شناخته می شود و رایج ترین نوع آزمایش خون است که در مجموعه تاو، آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه البرز انجام می شود. هدف از آزمایش خون اندازه گیری تعداد و انواع سلول های خون است که شمارش آن شامل گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت ها می شود.

این آزمایش برای تعیین سلامت عمومی بیمار و غربالگری هرگونه اختلال در بیمار، به عنوان مثال، برای ارزیابی وضعیت تغذیه استفاده می شود. این آزمایش همچنین برای ارزیابی علائم مانند کبودی، خستگی، ضعف و برای کمک به تشخیص بیماری هایی مانند عفونت، مالاریا، لوسمی و کم خونی استفاده می شود.

مطالب پیشنهادی:

آزمایش پروترومبین

این تست که به عنوان Pro Time یا PT نیز شناخته می شود، برای اندازه گیری زمان لخته شدن خون استفاده می شود. آزمایش انعقاد شامل اندازه گیری فعالیت و وجود انواع مختلف فاکتورهای لخته شدن خون است.

این آزمایش برای غربالگری ناهنجاری های خونریزی و نظارت بر درمان های دارویی برای جلوگیری از لخته شدن خون استفاده می شود.

پنل متابولیک پایه

یک تست پانل متابولیک پایه کراتینین، نیتروژن، نیتروژن اوره خون، دی اکسید کربن، کلرید، کلسیم، پتاسیم، سدیم و گلوکز را اندازه گیری می کند تا به تعادل مایعات، تعادل الکترولیت ها، قند خون و عملکرد کلیه کمک کند.

پزشک شما می تواند اثرات داروهایی را که مصرف می کنید با استفاده از پانل متابولیک پایه کنترل کند. به عنوان مثال، داروهای فشار خون ممکن است برای تشخیص برخی شرایط استفاده شوند یا ممکن است بخشی از یک معاینه پزشکی معمول باشند. در این آزمایش ممکن است لازم باشد تا 12 هفته ناشتا باشید.

شش تست دیگر برای ارزیابی جامع‌تر عملکرد متابولیک بدن در ادامه معرفی شده است:

برخی آزمایش های رایج در آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

  • پانل لیپیدی: گروهی از آزمایش‌ها است که برای ارزیابی خطر قلبی از جمله سطح کلسترول و تری گلیسیرید استفاده می شود.
  • تست عملکرد کبد: ترکیبی از آزمایش هایی است که برای ارزیابی عملکرد کبد و تعیین وجود تومور در کبد استفاده می شود.
  • هموگلوبین A1C: برای نظارت و تشخیص دیابت استفاده می شود.
  • آزمایش ادرار: یک آزمایش غربالگری رایج است که اغلب اولین آزمایش آزمایشگاهی برای بررسی علائم اولیه بیماری است. این آزمایش همچنین برای نظارت بر بیماری کلیوی یا دیابت استفاده می شود.
  • پانل متابولیک کامل (CMP): سطح الکترولیت، قند خون، عملکرد کلیه و کبد را بررسی می کند.
  • آزمایش گلوکز خون: قند خون شما را بررسی می کند. اگر سطح قند خون شما بالا باشد، اگر هنگام خونگیری ناشتا نبودید، ممکن است غیرطبیعی نباشد. محدوده طبیعی گلوکز خون فقط برای نمونه های ناشتا اعمال می شود.

سلامت قلب در آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران

کلسترول (پانل چربی)

تست پنل کلسترول یا چربی برای آزمایش اجزای مختلف پانل کلسترول استفاده می شود. تمام قسمت های پانل با هم جمع می شوند و در کلسترول کل منعکس می شوند. در درمان بالقوه LDL، ملاحظات زیادی بر اساس عوامل خطر فردی و سطح کلسترول وجود دارد.

HDL نشان دهنده سطح کلسترول “خوب” است و به طور کلی بهتر است این کلسترول در سطوح بالاتری باشد. تری گلیسیرید یکی از اجزای کلسترول است که در ذخیره چربی در کبد و سطح قند خون نقش دارد. اگر سطح تری گلیسیرید بالا باشد، خطر سکته مغزی، حمله قلبی و سایر مشکلات سلامتی افزایش می یابد.

اجزای بیشتری از پانل کلسترول وجود دارد که بسته به خطر فردی بیمار، غیر طبیعی هستند، حتی اگر کاملاً طبیعی باشند. نتایج فوق لزوماً نگران کننده نیستند مگر اینکه به بیمار اطلاع داده شود.

کلسیم

آزمایش کلسیم برای اندازه گیری سطح کلسیم در خون استفاده می شود. کلسیم یک ماده معدنی مهم در بدن برای عملکرد عضلات، قلب و اعصاب است. علاوه بر این، برای تشکیل استخوان، نگهداری و لخته شدن خون ضروری است.

 

خدمات آزمایشگاه تاو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی تاو بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه البرز می باشد و به صورت 24 ساعته و در روزهای تعطیل بدون نیاز به معرفی نامه به ارائه خدمات می پردازد. آزمایشگاه تاو با ورود به سایت و صدور معرفی نامه برای مشتریان علاوه بر رفاه بیمه شدگان محترم بیمه البرز در وقت و هزینه مشتریان صرفه جویی می کند.

سایرخدمات آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه البرز در غرب و شرق تهران

آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه البرز در غرب و شرق تهران

آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه البرز در غرب و شرق تهران

  1. پذیرش روزانه
  2. سامانه نوبت دهی آنلاین از طریق سایت آزمایشگاه
  3. امکان دریافت کلیه نتایج آزمون از طریق سایت آزمایشگاه و حضوری رایگان و یا با ارسال پیک به هر نقطه از تهران با پرداخت حداقل مبلغ دریافتی.
  4. نمونه برداری از سالمندان و بیماران بستری
  5. مجهز به تجهیزات پیشرفته با تاییدیه های بین المللی (FDA)
  6. مجهز به کلیه بخش های تخصصی – فوق تخصصی و پاتولوژی
  7. مجهز به بخش های مولکولی مورد تایید شورای بیمه
  8. رعایت کنترل کیفیت بین المللی (RIQAS، انگلستان) ، پریوکال، اسپانیا)
  9. انجام تست های غربالگری مادر (ناهنجاری های جنینی)
  10. انجام تست های غربالگری نوزادان (ناهنجاری های مادرزادی)
  11. پیش بینی احتمال انفارکتوس در ده سال آینده با تست عامل خطر CD

مطالب پیشنهادی:

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس مستقیم و مشاوره رایگان