آزمایشگاه تاو

اشتراک گذاری:

آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه معلم در تهران

بهترین آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه معلم در تهران کدام است؟ بهترین آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه معلم در شرق و غرب تهران کدامند؟

آزمایشگاه تاو به عنوان بهترین آزمایشگاه خون تهران و طرف قرارداد با بیمه معلم در تهران، به مراجعین عزیزی که تحت پوشش بیمه معلم هستند و می توانند برای انجام آزمایش های مورد نظر خود به این مرکز مراجعه کنند خدمات ارائه می دهد.

همچنین درصورت تمایل می توانید با ثبت درخواست آزمایش خون در منزل تهران، از این خدمت مجموعه بهره مند شوید و بدون مراجعه به آزمایشگاه آزمایش بدهید.

آزمایشگاه تاو به عنوان پیشرفته ترین مرکز طرف قرارداد بیمه شناخته می شود و مشتریان محترم تحت پوشش بیمه می توانند مدارک هویتی و دفترچه بیمه حاوی نسخه و مهر پزشک را به همراه داشته باشند. تاو به عنوان بهترین آزمایشگاه سعادت آباد اماده خدمت رسانی به شما مراجعین عزیز می باشد. 

مطالب پیشنهادی:

مشخصات آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه معلم در تهران

مشخصات آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه معلم در غرب و شرق تهران

مشخصات آزمایشگاه های طرف قرارداد با بیمه معلم در غرب و شرق تهران

این آزمایشگاه از پیشرفته ترین دستگاه های مورد تایید وزارت بهداشت جهانی و سیستم بهداشت اتحادیه اروپا و همچنین با کیفیت ترین کیت ها و تجهیزات آزمایشگاهی موجود در کشور استفاده می کند و با قیمتی که وزارت بهداشت تعیین می کند آزمایش می کند.

این مجموعه با کادری متعهد، با تجربه، متخصص و مجرب همواره سعی در ارائه خدمات تمام وقت خود به داوطلبان و مراجعین محترم است و متعهد به این است که نتایج را با دقیق ترین و مطمئن ترین سطح به مخاطب ارائه دهد.

یکی از خدمات آزمایشگاه تاو چکاپ سلامت کشوری است که برای کارمندان ادرات و موسسات ارائه می شود. این خدمت جهت چکاپ منظم کارکنان این مراکز انجام می شود و بسیاری از شرکت ها و ادارات از این خدمات بهره مند هستند.

خدمات آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه معلم در شرق و غرب تهران

لازم به ذکر است پذیرش و ثبت آزمایش در این مرکز به صورت سیستمی و از طریق نرم افزار انجام می شود؛ زیرا کلیه شرکت های بیمه قیمت ها و آزمایش های تحت پوشش خود را با نرم افزار ذکر شده جهت ثبت نام در سامانه به اشتراک می گذارند.

با توجه به اینکه تعداد و نوع آزمایشات در این آزمایشگاه به میزان قابل توجهی بالا می باشد، مشاهده قیمت ها تنها پس از پذیرش امکان پذیر است.

همچنین آزمایشگاه با بیمه معلم طرف قرارداد می باشد. آزمایشگاه تاو با فضایی مساعد و مجهز همراه با کارشناسان مجرب آماده خدمت رسانی به کلیه سازمان ها، ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

علاوه بر این، آزمایشگاه تاو یکی از اعضای موسسات کنترل کیفیت اروپایی است. مجموعه تاو مفتخر است با نزدیک به 40 سال سابقه و با استفاده از بهترین تجهیزات آزمایشگاهی و کارآمدترین کادر در خدمت هموطنان عزیز باشد.

آزمایشگاه تاو با تیم آزمایش در منزل متخصص و مجرب خود آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی در محل مورد نظر شما می باشد و تنها کافیست درخواست خود را در سایت آزمایشگاه تاو یا شماره گیری شماره های موجود در سایت ثبت نمایید تا تیم کارشناسان ما آماده آزمایش در محل مورد نظر شما باشند. همچنین پیشنهاد می شود از صفحه پایش سلامت مجموعه ما دیدن کنید.

درباره بیمه معلم

شرکت بیمه معلم (سهام عمومی) در تاریخ 1373  در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری به ثبت رسیده است.

در حال حاضر این بیمه از قدیمی ترین شرکت های بیمه خصوصی به حساب می اید. همچنین این شرکت در ارائه اکثر خدمات بیمه ای فعال می باشد و تعداد زیادی از مردم کشور بخصوص بویژه فعالان اقتصادی تحت پوشش این بیمه هستند.

آزمایش خون چیست؟

آزمایش خون چیست؟

آزمایش خون معمول شامل گرفتن خون در مطب یا آزمایشگاه است. معمولاً تکنسین، پرستار یا پزشک از شما می خواهند که روی یک صندلی بنشینید و پاهای خود را روی زمین قرار دهید.
آنها از یک دستمال مرطوب ضد باکتری برای تمیز کردن بخشی از بازوی شما که در آن خون می گیرند استفاده می کنند. اغلب در قسمت داخلی ساعد شما جایی است که رگ ها قابل مشاهده هستند. اما، آنها می توانند آن را از هر رگی خارج کنند.
قبل از وارد کردن سوزن از شما می خواهند دستتان را مشت کنید یا یک نوار الاستیک به بازوی شما می چسبانند. هر دو راهبرد به متورم شدن رگ‌های بازوی شما کمک می‌کنند و پیدا کردن آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند.
سپس یک سوزن متصل به لوله آزمایش وارد دستتان می شود. وقتی لوله پر شد، سوزن برداشته می شود. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد قبل از برداشتن سوزن، بیش از یک لوله مصرف کنند.
این فرایند ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما بسیار ساده است. اغلب، نمونه برداری شما در کمتر از پنج دقیقه انجام می شود.

انواع آزمایش خون

دلایل مختلفی برای آزمایش خون وجود دارد. در طول آزمایش خون معمولی، می توانید به سادگی بررسی کنید که از آخرین نتیجه آزمایش سالم شما هیچ تغییری نکرده است.
در اینجا چند آزمایش خون رایج وجود دارد که ممکن است پزشک شما تجویز کند.

1. آزمایش شمارش کامل خون (CBC)

2. پانل متابولیک پایه (BMP)

3. آزمایش پانل متابولیک کامل (CMP)

4. پانل لیپید

نتایج آزمایش خون

لازم به ذکر است برای برخی از آزمایشات خون به سرعت نتایج را دریافت می کنید، اما برای آزمایش های تخصصی باید منتظر بمانید. به طور کلی، نتایج CBC، BMC و CMP خود را ظرف 24 ساعت دریافت خواهید کرد. برای پانل لیپیدی، ممکن است نزدیک به 72 ساعت باشد.

اما فقط به این دلیل که داده‌های نتایج را در اختیار دارید به این معنی نیست که آنها را شخصاً می‌شناسید. اغلب شما به پزشک نیاز دارید تا آنچه را که داده ها در مورد سلامتی شما می گویند تفسیر کند.

نکات مهم قبل از حضور در آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه معلم در تهران

برخی از آزمایشات خون مستلزم ناشتا بودن 8 تا 12 ساعت قبل است. در این شرایط اغلب می توانید فقط آب بنوشید. دلیل ناشتا بودن قبل از آزمایش این است که خوردن می تواند مواد شیمیایی موجود در خون را به شدت تغییر دهد. می تواند بر سطح کلسترول، سطح گلوکز و موارد دیگر تأثیر بگذارد.

انتظار می رود برای آزمایش های کلسترول، آزمایش قند خون، آزمایش قند خون و BMP نیز حتما ناشتا باشید. همچنین در صورت تمایل به دریافت نوبت و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

مطالب پیشنهادی:

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس مستقیم و مشاوره رایگان